torstai 12. kesäkuuta 2014

herrrrmostuttaa...

... kulkupeli on jo toista viikkoa pajalla. ensin ei tullut varaosa sillon kun piti. sitten jäi remppamies kesälomalle ja toinen sairaslomalle. sitten vietiin auto eri korjaamolle ja -molle (ei Pärnäsen) ja siel se nyt on odottelemassa koska niillä on aikaa antaa sille rajatonta huomiota. entäs minä. hermot riekaleina. laina-auto. ajoin peltipoliisiin ja kuvautin vielä itsenikin. siis PMMP:n sanoin "Helvetin hyvin menee..."

koulussa on ollut viime viikolla huovutusta...akvarellityyliin. tein seinätekstiilin vain todetakseni, että se on ruma.
Värit ei sit oo mun, paits noissa pienissä lehdissä....ja oli virhe, eli erhe sekoittaa murrettuja ja puhtaita värejä....ja koska se on vissi totuus, niin miks mä tein sen? Tyhmä... ärrinmurrin.... Onneksi olohuoneen nojatuolissa odottelee seuraava viimeistelyä ja se on enemmän mun näköinen ja värinen...katotaan mitä siitä loppujen lopuksi sitten tulee.

Tällä viikolla on ollut kuvan siirtoa eri tekniikoin ja mä oon niiii-n innostunu. Tää on ehkä se, mihin tunnen suurinta paloa. nam.

Neulepuolella valmistui jo jokin aika sitten tingelistangelis-Uunopaita teetee Galasta. Mä luulin, että noi paljetit raapii ja kutittaa ja ties vaikka mitä, mutta ei. Oikein on mainio.
Ihan odotan juhannuksen jälkeen tapahtuvaa lomareissuani, jonne voin pukea ton...ja päivettyä pilkulliseksi :D

Ruokaa on tehty ja syöty.
ja vyötäröstäni päätellen yli oman tarpeen...kuvassa komeilee kevättalven hitti Avokadopasta, joka oli suuri pettymys. En todellakaan ymmärrä miksi ihmiset hypettivät sitä, sillä minusta se oli vain yksikertaisen mauton.

Mjaa...lienee aika mennä saunaan ja sitten tv:n ääreen kutalehtimaan. Eilen tuli uusi Moda ja, yllättävää kyllä, siinä oli tällä kertaa useampikin toteuttamisen arvoinen malli...tutut ehkä arvaavatkin mikä osui top tenin huipulle ;)

Siis palaamisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti